AK Parti Elazığ adayları belli oldu

AK Parti milletvekili aday listesi belli oldu. AK Parti'nin YSK'ya sunduğu listede toplam kadın aday sayısı 126, toplam erkek aday sayısı ise 474.

AK Parti Elazığ adayları belli oldu
Elazığ Güncel

AK Parti milletvekili aday listesi belli oldu. AK Parti'nin YSK'ya sunduğu listede toplam kadın aday sayısı 126, toplam erkek aday sayısı ise 474.

AK Parti Elazığ Milletvekili Adayları şu isimlerden oluştu:

1-Metin Bulut 
2-Sermin Balık 
3-Zülfü Tolga Ağar 
4-Zülfü Demirbağ 
5-Şahin Şerifoğulları
 

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz


Yorumlar / 11

  • kebanlı | 23 Mayıs 2018 10:10

    hele hele adaylara bak:)hadi mhp ye bari değişiklik olsun

  • mehmet altıparmak | 23 Mayıs 2018 10:07

    ak parti bu adaylarla benden oy alamaz...

  • eyşe teyze | 23 Mayıs 2018 09:27

    vekilime bağ halıma bağ gadanalam

  • canpolat | 22 Mayıs 2018 12:04

    YA ANLAMADIĞIM METİN BULUT BU MEMLEKETE NE YAPMIŞ ALLAH AŞKINA. SERMİN BALIK KİM YA?AĞAR MEMLEKETİN BİR MAHALLESİNİ BİLMEZ BUNA NE DEMELİ.BABASI 15 YILDIR ELAZIĞA GELMEMİŞ.V,S V,S GİBİ NEDENLERDEN ÖTÜRÜ ELAZIĞ KÖY OLMAYA DEVAM.rEİSE OY VERECEM ANCAK METİN BULUT VE DİĞERLERİNE ASLA....METİN BULUT PEEEH.ADAYA BAK.ADAMA BAK.YAZIK HEMDE ÇOK AMA ÇOK MEMELEKİTİMİZE YAZIK.

  • SAMET ÜSTÜN | 22 Mayıs 2018 11:59

    BANA BİRİSİ ŞERMİN BALIK KİMDİR ELAZIGA BİREY SEL OLARAK HANGİ PROJEDE ÇALIŞMIŞ YADA İMZASI VAR BİR TİCARET HANESİ VARMI YANINDA KİMLER ÇALIŞMIŞ HANGİ PROJEYİ ELAZIGA GETİRMİŞ KİMLERE KENDİ ÖZSERMAYESİ İLE YARDIM ETMİŞ HANGİ PORJEYİ ÜRETMİŞ VE GELİR KAYNAGI YARATMIŞ. HANGİ MUHTAR İLE GÖRÜŞÜP MAHALE SORUN ALMIŞ VE ÇÖZÜM ÜRETMİŞ GEÇMİŞİ SIKINTILI ADAYLIGI SIKINTILI BİR ADAY YAZIK OLDU BEN OY VERMEM BENCE DIŞARDAKİ SİMİTÇİ DAHA DEGER KATIYOR ELAZIGA

  • Mete | 22 Mayıs 2018 11:59

    Ankarada yaşayan Mardinli Sermin hanım daha önce Elazığa ne verdi ki şimdi aday gösterildi. Bu memlekette en nefret edilen Metin Bulut aday gösterilerek resmen Elazığlılara hakaret edildi. Hayatında Elazığa ayak basmamış Tolga Ağar Bodrum Yalıkavakta yaşadığı malikanesinden Elazığa selam mı gönderecek. Yazıklar olsun Elazığla dalga geçenlere oy verenlere.

  • ALİİ | 22 Mayıs 2018 10:46

    Demekki Biz Elazığ Olarak MÜSTEHAKIZ.

  • Gurbetteki Gakkoş | 22 Mayıs 2018 10:25

    Şermin Balık, Metin Bulut ve Zülfü Demirbağ ne verdi bu zamana kadar bu memlekete söylermisiniz bana... Dalga geçiliyor resmen milletin aklıyla... Elazığlı olmayan Elazığı bilmeyen insanlar mı temsil edecek bu şehri ... bir dönem daha memlekete çivi çakılmayacak anlaşıldı...

  • Mahmut | 22 Mayıs 2018 08:29

    Zamanında Zülfü Demirbağ'dan ve Sermin Balık'tan ötürü Elazığ'da oy kaybetmiş AK Parti'nin bu liste ile karşımıza çıkması gerçekten çok üzücü. AK Partili olarak Cumhurbaşkanlığında Reis'ten yanayım ama Elazığ için bu adaylara oy vermem. Bu adaylarla AK Parti'nin Elazığ'da işi zor.

  • Ercan | 21 Mayıs 2018 19:26

    Elazig adına üzücü bir tablo. Geçmişte bu sehire ne kattiklari ortada olan bazı insanlar yine listede. Bu sehire yazık.

  • erdal | 21 Mayıs 2018 18:30

    vah vah

  • Ana Sayfa
  • Günışığı Gazetesi web sitesi, BETA aşamasındadır. Çok yakında tüm özellikleri ile sitemizi kullanabileceksiniz. Beta sürümde sadece haber ve köşe yazıları gibi içerik modülleri aktif edilmiştir.