Yanılmaz, 'Yılın En Başarılı İl Belediye Başkanı' seçildi 

 Elazığ Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz, çevre duyarlılığını öne çıkaran ELBÜS, Çöpten Enerji Üretim Tesisi ile Hedef Sıfır Atık projelerinden dolayı "Yılın En Başarılı İl Belediye Başkanı’ seçildi. 

Yanılmaz   Yılın En Başarılı İl Belediye Başkanı  seçildi
Elazığ Güncel

Geçtiğimiz yıllarda başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere birçok bakanlık, strateji dernekleri ve medya kuruluşları tarafından 17 ödüle layık görülen Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz, en son ödülünü ise çevre duyarlılığını öne çıkaran ELBÜS, Çöpten Enerji Üretim Tesisi ile Hedef Sıfır Atık projelerinden dolayı aldı. 
Buhara Medya Grubu tarafından düzenlenen "9. Uluslararası Buhara Medya Ödülleri", Ankara'da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun onur konuğu olarak yer aldığı törende Elazığ Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz, "Yılın En Başarılı İl Belediye Başkanı" ödülünü AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Samsun Milletvekili Çiğdem Karaaslan’ın elinden aldı. 
Çevre dostu bir belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini belirten Başkan Yanılmaz;" Daha öncede hayata geçirdiğimiz birçok proje ödüle layık görüldü. Hayır Çarşısı, Hayvan Hastanesi, Kültür Park gibi sosyal belediyecilik anlayışıyla hayata geçirdiğimiz projeler hem ilimize hem de ülkemize değer ve misyon kazandırdı. Bu başarı hepimizin ve Elazığlılar olarak biz birlikte başardık. Şehrimizin her anlamda gelişimine ve değişimine katkımızı sürdürüyoruz. Bugün Elazığ geniş bulvarları, sosyal yaşam alanlarıyla bölgesinde lider konumdadır. Gerçekleştirdiğimiz hizmetlerin ödüle layık görülmesi ise bizler için büyük önem taşımaktadır. Hizmetlerin ödüle layık görülmesi çalışma azmimizi daha çok artıracaktır. Göreve geldiğimiz günden bugüne almış olduğumuz 17 ödülü değerli hemşehrilerimize armağan ediyoruz. Daha önce ‘Mermer Çağına Yeni Nesillerle Adım Atıyoruz’ Projesi ile ödülü, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden almıştık. Bizlere sürekli öncülük eden ve projelerimizi gerçekleştirmemize vesile olan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a şehrim adına teşekkür ediyor, durmadan yorulmadan çalışacağımızı ifade etmek istiyorum"dedi. 
Yılın Belediye Başkanı ödülünü şahsı adına değil tüm Elazığlılar adına aldığını da aktaran Başkan Yanılmaz, çevreye duyarlı projelerin ülke çapında dikkat çekmesi ve ödüle layık görülmesinin kendileri kadar Elazığlıları da mutlu ettiğini kaydetti. 

HABERİ PAYLAŞ!

Habere Yorum Yaz


Yorumlar / 18

  • elazığlı | 11 Kasım 2018 09:17

    mahalle içleri köy yolundan daha kötü.her ay sanayiye gidip ön düzeni yaptırmaktan bıktım usandım.yeni yapılan 12 katlı binalara garaj mecburiyeti varken neden yaptırılmadığıda ayrı bir soru zaten.kaldırımları genişletti,şimdi araç park edecek yer kalmadı.bu söylediklerimin en bariz örneği üniversite mahallesi.

  • yusuf | 10 Kasım 2018 21:10

    şevket toramandan aldığı direktifle köşk taksi durağına tek gidiş tek gelişli yolun birini taksi durağına veripte trafiğin sıkışmasını sağlayan başkanınız açık adres çetinkaya mağazasının karsisi

  • Nezahet | 10 Kasım 2018 17:26

    Şehir beton yığını haline geldi.Estetikten uzak meydansız,yeşil alansız ve içiçe girmiş çarpık bir görünüme büründü.Elazığ köy oldu köy uyanı

  • Zaza | 10 Kasım 2018 16:04

    Bence hiç bir şekilde elazida bı faydası olmadı sadece metin buluta ejder açık kapıya Ömer Serdar a faydası oldu belediye başkanı zengini zengin fakiri fakir etti Elazığ sahipsizdir arkadaş elaziga hiç bir şekilde yapılan bı destek yapılan bı iş yok Malatya bile bizden üstün bı yer oldu hayla yalaka arkadaşlar varrol diyiyor cikarcilik yapmayın hakkını söyleyin hakkını

  • Aziz Şehir | 10 Kasım 2018 14:06

    Biz hala bazı şeyleri görmeyecek kadar kör olduk, eyvallah. Eğer bu başarı ise diğer şehirlere Allah yardım etsin.

  • Feramuz Benamuz | 10 Kasım 2018 04:42

    Her yer çöp içinde, parklar rezil, trafik berbat, sokak hayvanları ölümle dans ediyor, garip-gurip yollar, reklamdan başka birşey yapmayan başkan ve ödül.... Yahu bu memleket komedi dükkanı gibi hakikaten... ????????????

  • EL_AZİZ | 09 Kasım 2018 20:20

    birçok bakanlık, strateji dernekleri ve medya kuruluşları tarafından 17 ödüle layık görülen Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz, en son ödülünü ise çevre duyarlılığını öne çıkaran ELBÜS, Çöpten Enerji Üretim Tesisi ile Hedef Sıfır Atık projelerinden dolayı aldı. BUNU HALA OKUYUP ANLAMAYANLARA KAPAK OLSUN DİYE TEKRAR YAZDIM TEKRAR OKUSUNLAR BÜYÜKSÜN BAŞKANIM

  • Palulu 23 | 09 Kasım 2018 19:24

    Sn yanilmaz calismaktadir fakat elazig halki ne yazik ki caliskan baskan istemiyor umudum o dur ki elazigda mucahit yanilmaz tekrar aday gosterilir ve paluda da hayati karabulut

  • ruhi | 09 Kasım 2018 15:36

    40 yaşındayım daha önce hiç AKP ye oy vermedim.Ama bu sefer Mücahit Yanılmaz aday olursa kesinlikle vermeyi düşünüyorum. Tepkili arkadaşlara sormak lazım. Sizin hayalleriniz neydi? Ne bekliyordunuz da Mücahit yapmadı.Ya mütahitsinizdir yeterince usulsüz ihale alamamışsınızdır... Ya çocuğa kadro filan istemişsinizdir alamamışsınızdır.Ya da sülalenizde biri başkan adayı olacaktır. Hiç memleket için şunu yapacaktı da yapmadı şeklinde bi yorum var mı? yok..Hep boş boş yorumlar..

  • Palulu | 09 Kasım 2018 14:15

    Selmanoğlundan çok daha başarılı olduğu tartışılmaz.

  • Ali can | 09 Kasım 2018 13:57

    Yollarımızın yamukluğunu görmeyenler için geçerli olabilir. Şehir hastahanemizi ilimizin en sonuna koyanlar için geçerli olabilir. Suyu en pahalı kullandığımızı görmeyenler için de geçerli olabilir.

  • Mehmet | 09 Kasım 2018 13:49

    Tebrikler gerçekten hak edilen bir ödül hizmetlerin artarak devam etmesini bekliyoruz.

  • Mesut | 09 Kasım 2018 13:30

    Bu adamada ödül verdiniz ya helâl olsun sızın gibi devlete

  • Mesut | 09 Kasım 2018 13:27

    Mücahit yanilmaza yıne adaylık verilirse akp elazığ da biter adam tenezzül edip odasına kabul etmiyor onu gectim ne hizmet yapmış ıki alt geçit yaptı kışın su göl oluyor hizmet bumu bin tane oyum olsa Bi tane vermem

  • Yavuz konan | 09 Kasım 2018 11:10

    Bu adamı gördükçe aklıma kemal sunalın zübük filmi aklıma geliyor,gelsinler birde elazığda bi sorsunlar bakalım hangi konuda başarılı

  • gakgoş | 09 Kasım 2018 09:38

    vay sizin yalanınızı yiyeler. ilimizin göz bebeği elazığsporumuzu bu hale düşüren bu zat değil miydi? adam memleketin anasını ağlattı. elazığ köy olmuş. elazığ gençliği çay ocaklarına ve kahvehanelere mahkum olmuş, bu .bne başarılımı olmuş?

  • Uğur | 09 Kasım 2018 07:32

    Milletin aklı ile ancak bu kadar alay edilirdi .Elazığ'ın kaderi bu maalesef,sahipsiz ve kimsesiz olunca böyle oluyor işte.

  • El_aziz | 08 Kasım 2018 16:13